Akým prínosom je pre moju reštauráciu program RABATT? Existuje minimálna výška kreditu, ktorú si musím nabiť? Potrebujem faktúru do účtovníctva, ako ju získam? Ako získam prihlasovacie meno a heslo? Sú ceny na web stránke uvádzané s DPH alebo bez DPH? S ktorými mobilnými operátormi RABATT spolupracuje? Čo je to RABATT kód? Akú reklamnú SMS môžem poslať zákazníkom? Je zasielanie reklamných SMS v súlade so zákonom? Aké spôsoby platby ponúka RABATT? Ako často môžem posielať SMS ponuky mojim zákazníkom? Ako si vytvorím databázu mojich zákazníkov? Môžem použiť moju vlastnú databázu kontaktov?

1. Začnete propagovať váš SMS RABATT klub

2. Váš zákazník pošle registračnú SMS

3. Databáza tel. čísel zákazníkov rastie

4. Pošlete hromadnú SMS správu s ponukou

5. Zákazník dostane SMS s výhodnou ponukou

6. Chce využiť ponuku a zavolá do reštaurácie

7. Reštaurácia prijme objednávku

8. Doručí zákazníkovi objednávku

9. Člen klubu RABATT ukáže SMSku s ponukou